10.04.2024

 

קול קורא להפעלת קייטה בחופשת קיץ 2024

במרכז הספורט העירוני גלי חיפה

 

החברה הכלכלית לחיפה בע"מ מבקשת לקבל הצעות ממפעילי קייטנות, בעלי ניסיון מוכח, להפעיל את קייטנת הקיץ יולי-אוגוסט במרכז הספורט העירוני גלי חיפה הממוקם בדרום חיפה בסמוך למת"ם וקניון חיפה.

הקייטנה תופעל על פי כל ההנחיות המחייבות והדרישות של משרד החינוך. על המציע להיות בקיא בהוראות אלו וליישמן באופן מלא ומושלם ולהציג מסמכים רלוונטיים.

ניתן לעיין בתנאים המלאים של ה"קול קורא" באתר האינטרנט של החברה הכלכלית שכתובתו- www.hec.co.il  תחת לשונית מכרזים ובאתר גלי חיפה שכתובתו  www.galeihaifa.co.il טלפון לבירורים – 048550150.

תנאי הסף להגשת ההצעה, שיקולים לבחירת המציע הזוכה וכל שאר התנאים וההגבלות ביחס לקול קורא ולהשתתפות בו, מפורטים במסמכי הקול קורא.

סיור מציעים יתקיים במרכז הספורט העירוני בגלי חיפה, רחוב צביה ויצחק  1 ביום 18/04/2024  בשעה  10:00.

את ההצעה, בצירוף כל המסמכים, הערבות והאסמכתאות הנדרשים, על פי כל תנאי הקול קורא, יש למסור במסירה ידנית לתיבת המכרזים במשרדי החברה בכתובת – אנדרי סחרוב 9, מגדלי מת"ם 3 קומה 7 חיפה וזאת עד ליום 8.5.2024 בשעה 14:00.

החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות כל אחד מתנאי הקול קורא, השינויים יפורסמו באתר האינטרנט של החברה ובאחריות המציעים לבדוק באופן שוטף את ההודעות המתפרסמות באתר האינטרנט ככל שתהיינה.

המודעה מנוסחת בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד ומתייחסת לגברים ונשים כאחד.

במקרה של סתירה בין הנוסח האמור במודעה זו לבין הנוסח המלא של המכרזים כמפורסם באתר האינטרנט של החברה, הנוסח המלא של המכרז יגבר.

מסמכים
pdf קול קורא